RSS

makan


ok entry kali ini akan mengisahkan tentang MAKAN. yeaa makanan yg kau orang selalu makan hari2 tu.
alright, hari ini kita belajar pasal pemakanan k. wah! ada gaya mcm ckgu tadika tak? ohh biasa lah saya
dah terpengaruh dgn tadika
OOH LA LA INTAN dpn rumah saya tu.hahahah tidak tidak tidak itu bukan emak saya punya tadika walaupun mak saya org panggil dia Intan. ppfftt! ape kau merepeks ni anissss.

ok2 lets beginnn....
kau org rasa...

encik janggut ni mkn apa?.yaa betul dia seekor vegeterian.
ala2 org puteh gituuu.so beliau mkn rumput2 dan sekeluarga
dengannya.



ini pula encik keris di kaki.tp gambar ni comel so beliau tak ada keris.
mungkin sbb beliau kecik lg. encik k.d.k ni pula mkn dedak. tau dedak?
tu la kau orgg.mak ajk blk kampung tak nak.berlagak konon org bandor tp dedak pun tak tahu.ceh.dedak tu sejenis makanan utk ayam la.huahahaha

yg ini pula encik garfield punya kawan. alololloo tgk cumel kan beliau. sedih
sebab x di beri makanan. kucing ni pd dasarnya makan tikus. dulu dulu kala
la.tp sekarang dah maju. makan friskies la, ape la.mcm dlm iklan tu! except for
garfield la sebab dia mkn lasagne jer. perghhh mengada betul beliau itu.


*drool baby drool*.ok saya lapar.td makan capatti jer bkn ini.

SEBENARNYA motif entry saya kali ini adalah utk memberitahu bahawasanya hari ini saya makan HATI. terlalu kuciwa dengan sekalian kamu. hanya mahu bila perlu. tssk! perlukah saya
berperasaan begini atau kerana hari ini 1st day saya terbang ke bulan?. T.T :'(

:'(

1 comments:

JaZMin said...

awatnya ni? cik xsuke la lagu ni~ no sedey~!!

Post a Comment