RSS

org kaya memang begini eh?

you're messing with the wrong person dude!! Aku tahu lah kau orang kaya tapi jangan lah treat org tak kaya mcm kau mcm ni. Be responsible lah sikit. Kau dah besar, bukan budak baru 3 tahun. -__- ive given you ample of time to return it back! bila susah hari tu tahu pulak cari aku, ni bila dah tolong kau buat tahi. Apa jenis orang kau ni? aku ingat kau tak macam ni. I regret to deal with a person like you! if you keep on doing this, it shows your true colour.
P)s: jgn nak cakap aku besarkan hal kecik, kau dah cari masalah pandai la kau settle balik.

0 comments:

Post a Comment